söndag 16 september 2018

HÖSTEN 2018

 Nu är det höst det känns mycket svalare i luften.
Och det blåser varje dag. Inte så mycket regn, så jag klagar inte bara påstår.,

Både Prinzen och jag mår bra-

Fick hjärtsvikt av biverkningarna på Lasiz Retard
som var vätskedrivande och blodtryckssänkande.

Nu har jag fått en ny som heter  Losartan/ Hydroklortiazid Actavis
100 mg  12,5 mg,

Har tagit den ett tag och jag mår bra av den. Bara hoppas biverkningarna
inte är värre än på den andra..


2013 köpte jag en ny säng på SOVA, som jag trodde skulle hålla livet ut.

Den gick sönder då två brädor under brast. Skruvade dit dom. Men mer och mer nersjunken
har den blivit att ryggen värker efter ett par timmar. Så nu har jag köpt ännu en ny säng
denna gång från JYSK. Det är ingen säng, bara en resårbotten, så benen måste köpas separat,
vilket jag gjorde igår.

Nu väntar jag på att BRING som kör ut den ska skicka  sms och jag kan bestämma vilken tid o.dag de kan komma.





Nu kom Prinzen, han vill ha mat. Men stillar sig tills jag skrivit färdigt. underbar katt jag har. Vilken tur vi hade  han och jag som var menade för varann.  För jag tror det var ÖDET.

Som med allt annat-

Vi syns på nätet !
Hej på dig.








2 kommentarer:

  1. Eftersom jag så sällan skriver i mina bloggar och löser andras
    får jag inga kommentarer, så då får jag väl skriva en själv.

    Läste nyss Margareta Endals så ifrån den kom jag in till min. så bekvämt.
    Har flera bloggar men tyvärr finns det ingen tid som räcker till.-

    SvaraRadera