söndag 15 maj 2011

Alf Robertsson sju små vita änglar

6 kommentarer:

  1. Idag har jag tvätt-dag.Den enda dagen som var ledig.Sen far jag till Dennis för att ge honom en kram.
    Han ska in på sjukhuset 16/5 för att operera bort stomin den 17/5.

    På vägen hem smiter jag in till konvaljstället.
    Ha en fin dag alla mina fina vänner.

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt fin söndag själv!

    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  3. Plocka dig en fin liljekonvaljbukett! Då blir man glad.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Tack snälla rara för gratulationen på min namnsdag. Det gjorde mig glad :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin söndag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Den låten är fin. Liljekonvaljer var min mammas älsklingsblommer.

    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Alf Robertssons röst var så djup och fin. Jag gillade den där med hundar, ungar och hembryggt äpplevin. Hoppas allt går bra för Dennis..

    Kram Maidi

    SvaraRadera