onsdag 11 augusti 2010

NÅGOT GRÖNT

Fasligt vad tiden försvann idag.For iväg till Lina Hage med Tidning+ TV bilaga, mocka, vattnade blomlådorna. Sen ner till bussen, den långa vägen.Var i stort sett bara in och gjorde det jag kom för.Sen for jag direkt till maxi, skulle köpa mjölk,yougurt och kanske något grönt.
Fick ändå ihop varor för över 300:-

Sen satt jag lite här och läste FB och bloggarna, de är rätt många nu. Efter jag ätit gick jag in till Yngve och Lill-Katten, som är en kille.Ygnve kallade sin Permobil som blev stulen för Nissen. Då sa jag, vi kallar katten för det,låter lite likt Missan.Det gick Yngve med på.

Han är nog lite deppig för det här med vräkingen, inte undra på. Har ju trott hela tiden att hyran betalades via autogiro, har ju inte fått några hyresavier på tre månader. På Fredag 10.20 kommer någon som ska gå igenom det ekonomiska med Yngve.Hoppas det löser sig till det bästa för alla parter.

Har suttit och läst bloggar nu igen, skrivit en och annan kommentar,och så hann jag med några rader i min med. Natti-Natti gott folk. Vi ses i bloggvärlden i morgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar