söndag 20 juni 2010

REPRISER PÅ GOTT OCH ONT

Upprepade gånger har jag skrivit hur jag åkt till Lina Hage, för att utfodra katten och vidare till Lotsen och Dennis. Idag var det absolut sista dagen jag for dit, till Lotsen alltså. Till Lina Hage lär det bli många repriser.

Fick hem all medicin förutom stomipåsarna + tillbehör. Det var ingen brådska sa Dennis, vadå, varför ska han dra ut på det hela. I morgon efter 13.30 kunde jag hämta det.

Och så ville de som ska hjälpa Dennis med hemresan att NÅGON skulle vara där.Vad ska det vara bra för. Dennis bor ju själv med katten, det sa han också till dem.Men det är väl bäst jag finns där, när de kommer.De ska väl informera mig, ifall det skulle bli att någon inte kommer, så får jag rycka in. Hoppas det inte är så det är tänkt.Nu har jag farit i tre veckor i ur och skur. Känner faktiskt för lite ledighet ett tag framöver.

Har inte kunnat handla hem varor, för allt har rört Dennis och hans liv. Men nu ska jag återgå till Mi´s nya liv i fortsättningen..eller....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar