tisdag 22 juni 2010

ANDRA INKÖPSDAGEN

Igår var jag till Maxi för första gången sedan den 11/6.Flera speciellt, Charlotte hade saknat mig.Så fin Du är, sa hon igår till mig.Jag tackade och blev glad.Idag sågs vi igen, men då pratade jag inte mer än ett par ord med henne.Men hon blir lika glad varje gång.Det är bra att få personlig kontakt med en del.Det är ju många olika avdelningar.Trots att jag frågade på media om gratis-CDn m.sommarvisor,glömde jag den.Ska ta en resa till Maxi i morgon igen, men det blir efter jag varit hos Dennis, eller kanske rent av ikväll. För varmt mitt på dagen.

Hade ju glömt att vattna en häng-Lobelia hos Dennis.Så den var torr o.vissen.Klippte ner den helt, la i tre blå korn=gödsel. ska se om den får liv igen, annars blir det att köpa en ny.Tänkte på Gräsänklingsblues med Povel Ramel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar