onsdag 23 juni 2010

KVÄLLS-SHOPPING

Det blev inte till Maxi jag tog mig i går. Det blev till COOP-FORUM som ligger där vid Wasa handelsplats precis som MAXI gör.Maxi till vänster om tjärnen från mitt håll sett.För jag kommer med buss el.gåendes.Omvänt för dem som kommer med bil.

Coop hade räkor med skal 70/90 medlemspris 29.90. Det var dem jag ville ha.Har tröttnat på räkor o.kräftstjärtar i lake.Smakar bara saltvatten.Helst vill jag ha färska räkor, men inte när de kostar 119:-/kilo. Låter man räkorna tina långsamt i kylen, blir de bra.Så det gäller att ta fram dem i tid.Tills man ska ha dem.

Det blir resa av i morgon också, då måste jag till stan ta ut kontanter åt Dennis,samt hämta stomipåsarna på apoteket,skrev i en kommentar på FB att jag tror att Dennis skickar mig att åka buss för han köpte ett månadskort åt mig för 300:- Inte en dag har jag fått vara hemma sedan Dennis rasa i golvet. Fast snart kanske jag inte behövs längre. Dennis kan fixa både att handla och mocka åt Denize.När det nu blir återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar