lördag 19 juni 2010

BRÖLLOPS-BESTYR

For först hem till Denize, den stackars katten.Idag blev det bara mockning och matning.Sen for jag till Dennis, skulle hämta fullmakt, så jag kan hämta ut medicin åt honom.Det var så mycket och tungt, så det får jag hämta i morgon.För då ska jag till Lotsen för sista gången på bra länge, hoppas jag.Ska packa ner sådant som jag släpat dit som Dennis ville ha, för att känna sig lite mer hemma s.a.s.

Efter skulle jag till Maggan och vi skulle se på bröllopet tillsammans.Ett historiskt ögonblick. Fick nyss ett MMS från Madeleine som varit där med Filippa och förevigat att de vinkat åt brudparet.Hade tänkt att alldeles säkert var Madeleine på plats.

Det är inte varje dag jag får se ett Princess-Bröllop på teve.Så nu ska jag titta färdigt.Och får se vyer från min födelsestad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar