lördag 19 juni 2010

BESÖKSDAGAR SNART ETT MINNE BLOTT

På Måndag får Dennis åka hem efter 14 dagar i sjukhusmiljö.

För min del blir det inte lika mycket åka av. Ska få en fullmakt där jag kan hämta ut medicin på apoteket åt Dennis.Jag kan ju inte lämna honom i sticket så här efter all denna tid som jag ställt upp på honom.

2 st följer med hem, sen blir det en från kommunen som kommer och hjälper Dennis med vissa saker.Allt annat lär nog bli mitt val att utföra.Hoppas verkligen de mockar åt katten tills Dennis klarar det själv.

På sätt och vis har det varit jobbigt med alla dessa turer men samtidigt har jag träffat många trevliga människor, som mjukat upp tillvaron för mig.

Det blir att avvakta och se hur det hela förlöper...........nästa vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar