tisdag 15 juni 2010

MIN DENNIS FYLLER 70 ÅR

Gårdagen flöt på i vanlig takt,åka till Lina Hage och katten Denize,sedan till Dennis, som nu flyttat till eftervården på Lotsen, där han ska få sjukgymnastik så han kan återgå till ett bättre liv när ha väl är hemma igen.

Idag får Dennis många besök.Jag tänker vara där till omkring 13.00 då besökstiden börjar.Sen kommer hans systrar Gunilla och Yvonne.När jag hälsat på dom åker jag till Denize och sedan hem.Ännu ett kärt besök kommer på kvällskvisten Madeleine o.barnbarnen.Det tänker jag inte tala om, det får bli en överraskning.Kanske,jag skulle köpa en tårta trots allt, duger ju med en fryst Opera.Hinner ju tina till Kl.15.00.Jag fick ju Dennis ICA-Banken att handla på.Hoppas verkligen det går att få ut på det, för med det andra var det tji.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar