söndag 28 juli 2024

SNART ÄR SOMMAREN ÖVER

 Snyft. Vad blev det för sommar i år, ganska konstig ,börjar det regna så håller det på varenda dag.

Allt blir plaskvått på Prinzens uteplats, min balkong. Lagt ut en presenning över mattan som är av

 konstgräs. Den gamla ligger under. Frön från björken faller genom nätöglorna, svåra att sopa upp.



Har köpt en trimmer som jag ska försöka få bort Prinzens tovor med. Lämnade ju in honom på Arken 

och de behandlade honom inte så varsamt, vet att han är svår att tas med. Efter var han livrädd för både borstar och  utredare och kammar, så nu är han full med tovor igen.



Det värsta är ju att han är så hår-öm. Han har fått "bekanta" sig med trimmern. tar en då och då, för han har inget tålamod. Det har jag, lite godis och så tar jag en tova. Så får jag hålla på.

Ska nog lyckas. 

Ha en fortsatt fin sommar.

Kram Mi ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar