söndag 17 september 2023

MIN ÄLSKADE VÄN

 Kallas jag för nu 2023




Min kärlek  är bortrest igen. Jaga älg. 

Tur jag har Prinzen och några vänner kvar i livet som bryr sig.

Lever en dag i taget, Sällan jag kan planera något.

Min f.d. svägerska dog av sin hemska sjukdom,  jag var gift med hennes bror i 24 år.

Så jag ska med min dotters hjälp ta mig till hennes begravning. Nu i September.

För övrigt rullar det på, varma fina dagar så här i September är inte att förakta.

Tycker sommaren var för kort. Det mesta regnade bort som han sjunger så fint Tomas Ledin.

Vet att ingen läser det jag skriver numera. Kanhända någon gör men ingen kommentar ges.

Spelar ingen roll skriver för att jag vill notera ifall jag glömmer. På Facebook kan jag inte skriva, då vill de ha en förklaring. Och det räcker så här,

Redigerade  12,1,2024  oh raderade sånt som var oviktigt.

Regn i luften.12´+

Må så gott,

Kram Mi ❣




4 kommentarer:

  1. Hej på dig! Du är en stark kvinna, sånadär karar behöver du inte ha omkring dig. Om han ändrar sitt beteende och inte för det mesta har ngt annat "viktigt" så finns du kanske där, men du behöver inte acceptera dåligt beteende. Jag beklagar din sorg med fd svägerskan. Sköt om dig bra nu! Handarbetar du något? kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lisbet för din kommentar, gick in på in blogg. Kom på vem du är, tack vare hunden. Vi är ju fb-vänner.
      Sörger inte svägerskan, vi hade bara lite kontakt då hennes bror min X-man levde. Han dog 27/11-2018.
      Kram Mi

      Radera
  2. En ledstjärna av briljans! Ditt inlägg är både insiktsfullt och vältaligt presenterat. Uppskattar att du delar med dig av ditt värdefulla perspektiv.

    SvaraRadera