måndag 28 december 2015

DET BLIR ETT VITT GOTT AVSKED AV 2015

Om det blir gott vet vi inte ännu.

Kan ju inte bli sämre än 2015 , borde bli bättre och bättre för varje år som går.
Det hoppas vi på.

För andra gången har de där grannarna från Lettland,Estland eller Litauen, använt nätet som stege.
Denna gången rev de ner och trampade sönder från läktpinnen. det kan inte vara snön och några istappar fanns inte. Är riktigt fly förbaskad på dom. de borde ju ha nycklar.. Så detta duger inte. Borde få betalt för nytt nät. Detta har kostat nästan tusen spänn. hälften borde jag få. Fast det tror jag inte på. (att jag får alltså)

Julen  avklarad nu är det bara nyår kvar.

Den 23:e fick vi som bor här på 51:an in två rökgranater i trapphuset.
Då skrev jag till yresvärden på facebook. Idag fick jag svar.
Allt finns att läsa  på mina andra bloggar.
Mi´s blandade godis och Händelser i vardagslivet med Prinsen
Du kommer in genom denna bloggen till dom.

Nu önskar jag alla mina bloggvänner en härlig avslutning på det gamla året. och hopp om ett bra mycket bättre
Kram Mi




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar