fredag 25 mars 2011

Fyll i bok Till min Dotter 125:-

Fyll i bok Till min Dotter 125:-

7 kommentarer:

  1. Hinner inte få hem den.
    Min dotter skriver egna väldigt bra dikter.
    Att få ihop en nu till hennes 40-årsdag i morgon.
    Det vore önskvärt.
    Det bästa är väl att skriva direkt från hjärtat, vad jag känner och tycker.Från Din nya Mamma, för Din gamla Mamma finns inte längre.

    SvaraRadera
  2. Aha...håller du på att göra en bok till din dotter?! Spännande!
    Till Lillgrimman hade jag problem att kika in i...men lyckades till sist, men hittade inget nytt skrivet där. Kikade in i din fotoblogg...så fina foton! Och så vårfint du gjort!
    Hm...jag skulle vara så glad om jag hade din vikt!! Minns inte när jag vägde så lite sist! Var nästan där när jag var som sjukast....
    Tack för kommentaren i Bollnäsbloggen också!
    När min son föddes 1978 köpte jag en begagnad blå barnvagn..sammet...den fick dottern vackert använda också!
    Igår köpte vi en grön solblekt vagn till Knodden!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  3. Jättekul idé med bok till dottern!
    Min dikt var konstig, jag vet, men den betyder ung: jag är hellre 70 år och känner mig ung än 40 år och känner mig gammal. Åldern är väl bara en siffra, det sitter i huvudet hur man känner sig. Om du fortsätter följa mig, upptäcker du att jag lägger in konstiga, men ibland vackra, dikter. Jag hade en blott tidigare som jag la ner, så nu får jag ju börja om.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Aha , nu förstår jag när jag läser dina andra kommentarer. En bok till dottern alltså. Låter spännande..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Får vi se den, boken, tro?
    Och banta ska man inte göra, man ska nog äta mindre och röra sig mer och undvika alltför feta saker för ofta....jag vet inte, men det är ju det sättet som mest liknar ett liv!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Du...han lär vara långhårig länge din knodd....vintern tar ju aldrig slut känns det som! Och så klart ska det snöa lite till....grr!
    Fint foto på din dotter!
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  7. Har skickat efter boken nu Den kommer väl i nästa vecka eller kanske redan den här.Från lILLA FJÄRILEN DESIGN
    Hon kan ju få den till 45-50 årsdagen så har jag lite tid på mig att fylla den.Vet inte riktigt vad den är tänkt för.Men det lät bestickande. Min Mamma gav mig eller alla os tre döttrar varsin bok när vi gifte oss, från de vi var nyfödda och framåt. Ett minne för livet. men bättre sent än aldrig

    SvaraRadera