onsdag 8 september 2010

BLOGG-LÄSNING PÅGÅR

Jag har ingen koll på vilka jag läst och inte läst, om jag först tar mina Favoriter på morgonen, sen har jag ju en del ärenden som ska uträttas.Så på kvällskvisten kan det bli 1 1/2 timme före halv åtta. Och från kl.20.00 1 1/2 timme till.Men det är jobbigt sitta på plaststolen, med 1 vagnsdyna+2 stolsdynor.Inte mycket underlag för så lång tid. Är naturligtvis uppe och rör på mig mellan varven.

Tog en paus nu, för att få till lite "tråkig" läsning för mina bloggvänner.Och andra med för en delen.Någon bok fanns ej att finna idag på Maxi. Den som jag skrev om igår. Konsten att vara snäll.Den hade sålts i 250.000 exemplar. Fler böcker på gång, det fanns en om medmänniskan.Den vore nog också bra att läsa.Ska kolla med bibblan i stan om de har den.

Kan ju inte bara skriva om det jag utövade idag.För då blir det samma visa varje dag.Det händer som sagt inte mycket just nu i Mi´s nya liv.

Räddade livet på en stor,stor fluga från att fastna på mina klibbremsor på fönstret.Ja, det är nog det enda händelserika idag.

Nu väntar Pedros ande på mig, sen blir det natti-natti. Sov gott alla mina vänner och alla som jag inte känner.....än.

1 kommentar:

  1. Jag borde köpa mig en tyrolerhatt, trodde Du kanske jag skulle skriva, nej kontors-stol.

    Uppföljning pågår.....

    Jag är på högvarv, men måste ut och "insupa" lite solenergi till kvällen.

    SvaraRadera