lördag 7 augusti 2010

FRÅN GRÅT TILL SKRATT

I morse bestämde jag mig för att inte lösa Melodikrysset, som jag alltid brukar.Hade ju lovat Dennis att handla portionsmat åt honom.

Vakna ovanligt tidigt, för att vara jag.4.35.försökte somna om.Men låg och grubblade lite.Sen for jag upp och gjorde i ordning morgonmålet, som jag med viss försiktighet äter här vid datorn.

När klockan blev 8.30 kände jag att nu tar jag rull-trunken och går bort till busshållplatsen.Bäst vara ute i god tid. För på Lördagar brukar det inte vara lika mycket folk och då kommer den tidigare än normalt. Precis vad den gjorde, 2 min.
I vanliga fall brukar jag promenera till Wasa handelsplats, men jag har ju access kort, och så vann jag 15 min i tid.

Sen kom jag upp till Dennis, Madeleine vår Dotter ringde och ville komma med sina barn, våra barnbarn. Filippa 10 år och Felix 6 år.Det blev en så trevlig dag.Som jag kan berätta mer om nästa gång..tills dess ha´det så bra allesammans. Väl mött i bloggvärlden !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar