söndag 1 augusti 2010

AUGUSTI ´S FÖRSTA SÖNDAG MED SOL

Nu ska då inte jag sitta här någon längre stund, har läst några bloggar och skrivit på kommentarsidan, på en del av dem jag läst.Upptäckte på en av dem, som jag haft en tid, att mina små skrivelser var borta. Det var inte så kul att upptäcka,blev nog lite sur så nu ska jag inte läsa hennes på ett bra tag.
Jag har så väldigt många fler. Kanske t.o.m. för många.Tycker inte jag får nog av dem, den ena vackare än den andra. Bryr mig inte så mycket om vad de skriver, tittar mest på allt det vacka för mina ögon sett. En annan värld därute. Min lilla värld, är ingenting mot vad som finns........där ute..

1 kommentar:

  1. Hej Mi!
    Tack för att du skrev en kommentar hos mig, jag blir så glad när man får ett tecken att någon har varit inne och läst.
    Du är så välkommen tillbaka.
    Kul att både din mamma och mormor hette Tekla, själv har jag lånat namnet av en jätte go gumma som jag vill vara lik hon finns dock inte mera nu men jag lärde känna henne i 20 årsåldern och då var hon ca 80 år.
    Kramar Marie:)

    SvaraRadera