söndag 11 juli 2010

VÄRMEN BESTÅR

En sommarmogon till att få njuta av. Fast under dagen kommer hettan,och då påverkas jag av svetten.Så nu tänker jag sticka iväg med nästa buss mot Lina Hage och Gubben o.Katten. Det ska mockas varje dag. Tror säkert Han klarar det själv, men jag har som vanligt skämt bort honom, mitt eget fel. Jag har så svårt att säga ifrån.Gör det ju för vår dotters skull. Hon har ju sin familj att ta hand om. Jag var gift med hennes Pappa i 24 år.Skilde mig för ett futtigt bostadsbidrag på 575:- min dåvarande väninna Monica HADE SAGT JAG SKULLE FÅ 1.500:-.Jag lät mig luras av henne.Men jag vet att Dennis kanske ångrade det ett tag. men efter det blev hans konto större för varje år.Han behövde ju inte försörja mig längre.

Så därför tycker jag det är rätt åt mig, som får fara så här var eviga dag.Samtidigt som jag tycker det är himla jobbigt, så kommer jag ju ut, i alla fall, och om jag har tur, kommer jag att träffa riktigt trevliga människor, som kommer i min väg, kanske inte varje dag. Jag har förmågan att ta kontakt med vem som helst.Eller de gör det med mig.Så får vi se vem jag möter idag ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar