söndag 4 juli 2010

STADSBESÖK

Min bästis Maggan ringde idag och ville komma och fika. Det gick bra sa jag, hade just kommit hem från Dennis, där jag blev snuvad på att äta tillsammans med honom.Så jag drack flera glas vatten för att orka göra sysslorna.Åt inte yougurten som jag brukar vid 10.30, utan for till Dennis istället.Hade med Gravlax och lite varmrökt sik. Gav Denize lite gravlax att smaka.

Maggan kom vi drack kaffe och småpratade i köket.Vid min fina sommarduk med vackra sommar-blommor på.

1 kommentar:

  1. Första fika-gästen för sommaren,trodde inte det skulle komma någon alls. För till mig kommer ingen, dels för att jag inte dricker alkoholhaltiga drycker längre och inte röker.Så det blir att vänta och se om det blir fler besök vid min vackra sommarblomster-duk

    SvaraRadera