måndag 26 juli 2010

SKÄRGÅRDSBILDER

Vilken Måndagsmorgon ! Har suttit och njutit, skrattat och snyftat åt Hasse Broms foton och inlägg, från det han började med bloggen, till dags dato.Mycket kände jag igen.Inte undra på alla somrar sedan 1948--1984 som jag har spenderat där på mina föräldrars sommar-o.vinter bostad.Nu har jag lånat Hasses bilder så alla kan beskåda det vackra som Hasse lagt ner all energi på att föreviga.

Jag blev också besviken precis som Hasse blev den 1/10-09 Han ville ha en utmärkelse eller ett hedersomnämnande, för allt han gjort.Det tycker jag är det minsta.Mina resurser räcker inte till att fixa det, men jag ska skriva till OT. och berätta vad om de inte vet det redan.All fotografering, underbara och tagna i precis rätt sekund.Ett enastående arbete. Såg att han till och med gav sig ut på cyckel med kryckan för att inte missa något att föreviga.

En stor eloge till Hasse Broms vill åtminstone jag ge honom ! Jag kommer att fortsätta titta och njuta av hans foton i min barndoms sommarskärgård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar