tisdag 29 juni 2010

SMÅGODIS

Jag fick eller rättare sagt tog mig en ledig dag, från Dennis och Denize. Ringde idag på morgonen. Sa jag ändrat tvätten till Onsdag,kände redan då att jag inte skulle orka med denna värme samt åka buss i den, vissa bussar har aircondition, andra ett par öppna fönster.Men bara väntandet är rena pesten.Är nog ganska så less på allt för tillfället.En dag kan räcka att få göra vad jag vill här hemma.Jag vet att Dennis kan klara sig själv med rullatorn.Kanske inte mocka lådorna,vattna blomlådorna, gå och köpa tidning.Men vem vet kanske Dennis tar på sig brallorna och tar en sväng ner till affären, om han vill ha sin aftontidning, som numera kommer ganska så tidigt på dagen.

På Torsdag ska sjukgymnasten komma och se hur benet ser ut när han går.I går togs agrafferna bort.Som kirugerna sätter ihop såret med efter operationen.Det går framåt.

Jag smet faktiskt ut vid 10.30 tiden, bort till Tobak,för jag blev sugen på smågodis, köpte rätt mycket, som ska räcka ett tag tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar