onsdag 2 juni 2010

POTT-KUSK-PRIVAT

Innan jag for till Dennis, ringde Jag Carema, talade först med arbetsterapeuten, men hon kunde inget göra.Hon är den sista man kommer till.Då ringde jag till sjuksköterskan,Hon skulle prata med en läkare och diskutera vad som kunde göras för Dennis. Jag ville ju bara låna en rullstol,men det gick inte, ett läkarbesök först.De hörde inte av sig så länge Jag var kvar, fick ge mig iväg 12.35.

Dennis var trött, ville ha lugn och ro. Jag ville ju hem ändå.Det var ingen buss på 27 min.Men jag gick bort till nästa hpl. För saboterare har vandaliserat och slagit söder glaset i kuren, samma på nästa, så ett bus-streck till, så tar de bort den också.Vi får väl ha en liten stol med oss, vi som inte orkar stå.Alla har väl inte rullator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar