lördag 26 juni 2010

MIDSOMMARDAGEN

Ska just avsluta och släcka ner datorn för andra gången, idag. Stängde av den när jag for till Dennis,för vilken gång i ordningen.Ja,det är ända sedan den 31 Maj.Inte en enda dag har jag varit hemma hela dagen, utan att gå utanför dörren.Tänk förut kunde jag "häkta" mig flera dagar i sträck, tyckte inte jag hade något ute att göra. Och nu är det helt omvänt.

Det drar över tiden, hade ju tänkt att gå och lägga mig, men kikade in på min blogg och fick till min glädje se en följare till utöver min egen Dotter. Fast hon har inte tid att läsa det jag skrivit, hon har fullt upp med sitt.

Anki N har Småländska rötter, det är jag lite ledsen för, att jag inte har, fast Mamma sa alltid att jag hade lite Emmaboda i mig, fick aldrig någon förklaring till det. Om hon hade sagt Nybro, där jag var mycket som barn,min älskade Faster Alice bodde där, ända tills den dagen hon dog.1 Februari 2002, så länge sedan är det som jag var i Småland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar