lördag 22 maj 2010

PINGSTAFTON

Hur firades denna dag förr, mest bröllop, annars minns Jag inte vad Jag gjorde eller hur Jag firade, hänryckningens tid. Jag har nog hänryckt mig många gånger i onödan, som Jag ångrar idag. Men gjort är gjort.Inget att gråta över.

For iväg i denna värme, när solen står som högst på himlen,fick gå från Scaniarinken, för det fanns ingen annan buss som passade.Hade tänkt gå hela vägen, men ångrade mig när jag kom ut och kände hur himla varmt det var.Visst det fläktade till ibland , riktigt skönt.Men svetten rann och jag halvsprang mot Maxi i sikte.
Fort,fort in bland kyldiskarna, klantade mig idag igen och scannade 2 saker för 15.90 x2.Fasen också, hade inte koll på mig själv idag. Det var på Mediaavd. hade inte varorna med hem i alla fall.

Hade tänkt köpa ingredienser till förbrännings-soppan, men har ju min Rataouille som jag kan kompletera i lite som fattas. Köpte Krossade tomater med chili. Det smakade bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar