lördag 15 maj 2010

MelodiXet med Eldeman o.Vonkis

Vilken Lördag i ordningen som jag sätter mig här,vid radion och inväntar att Anders Eldeman ska börja med Melodikrysset. Ibland tycker Jag han pratar alldeles för mycket i början.För sen kan det gå så kvickt så jag knappt hänger med. Det gäller att vara skärpt och vaken och ingen får störa.Jag har inga vänner kvar, för jag har fräst som en ilsken katta åt dom för de har stört mig i krysset. Ska det vara så svårt att acceptera vissa saker, okej, jag vet att det är lätt att glömma.Men sådant minns man väl. Javisst ja, Mi löser Melodikrysset varje lördag, då ringer jag senare.Många gånger blir det ingen som ringer då heller. Jag får skylla mig själv.

Sen är det inte alltid som jag kan lösa helt och hållet ! Men då har jag Vonkis, som blir min hjälp att få till det riktigt.Ev.stavfel och så. Innan hade Jag EnnKokk , men Madeleine, min Dotter hittade vonkis blogg.Och nu eftersom jag har en egen så kan jag följa hennes blogg, när jag vill., från och med idag. För tillfället räcker det med X:et. Men vem vet, har jag tråkigt och inget har att skriva om själv, visserligen har jag alltid något att skriva om,skulle kunna skriva en hel bok om mitt gånga liv, men allt vill jag inte förära allmänheten.Lite hemlig vill jag vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar