torsdag 13 maj 2010

Lederna och stavarna....

Det känns i hela kroppen att jag utövade rörelser som jag inte gör varje dag, får alltid lite tränings- inte värk,inget som gör ont.men de stela lederna fick visa att de fanns där och gör sig påminda idag.Är dålig på att göra vissa armövningar,Lördagarna då brukar jag dansa till Melodikrysset.Jag erkänner, jag är slarvig med det mesta, gör bara det jag själv vill.Alla har i nästan hela mitt liv talat om för mig vad och när jag ska göra, vissa saker. Nu är det bara jag som kan säga åt mig vad som bör göras. Bara det, om att jag inte går med stavarna, Maud frågar varje gång.Nej, jag får inget dåligt samvete för det. Jag "nöjesgår" sällan, ska alltid någonstans till Dennis, Stan,Maxi då tar jag inte några stavar med mig. Annat var det när Helena och Atlas och Jag gjorde rastningspromenaderna, då hade jag kunnat använt dem.Men då hade jag dem inte,fick dom den 26 Mars, försenad födelsdagspresent,Jag fyllde den 12:e, 26:e var Madeleines födelsedag.Tycker inte om att bli tillsagd att göra det,och det och inte göra det. o.s.v. Jag bestämmer själv numera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar