måndag 31 maj 2010

AVBRUTEN RUTIN

Den här dagen blev inte alls som jag trodde den skulle bli. Först gick jag till Carema, trodde Dr.Gisele var där, men Hon är alltid ledig Måndagar sa de idag. I torsdags frågade jag och då fanns alla läkare till hands hela veckan. Hon satt väl i en annan värld, när hon svarade mig.

Nu får jag i alla fall skjuta på mina läkarbesök, för Dennis hade rasat och suttit på baken i 17 timmar, hela natten. Han som var så uppåt och glad i hatten i hela två dagar.I dag har jag varit till Dennis två gånger, fick hoppa över "Hem till Gården" och ikväll "Vem dömer Amy" och "Glamour". Men skit samma, Dennis är viktigare än mina såpor.

Fick en fin eloge av Madeleine, min Dotter som Jag har med Dennis. Det är hon som håller oss samman.Det skrev jag på Facebook också. Hon var stolt över vad jag gjorde idag. Och jag blev ännu stoltare när jag fick reda på att hon lagt upp en länk, "Om barn till alkoholister" redan 2007. Det året jag la av.Det håller än.992 dagar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar