fredag 11 september 2020

I PANDEMIN SPÅR 2020

 Hej  alla som tittar in till mig.

Är nog bara några få. Då jag inte hållit bloggen igång

Har inte lika mycket att skriva om längre som förut.

Alla är vi i den här sitsen som hör ihop med Corona Pandemin. Värst för oss 70+

Det ´verkar  ha lättat lite, har varit på ögonlaser på Sankt Eriks i Stockholm

Som nu i September flyttat tull Hagastaden i Solna. Dit ska jag inte än

utan till Stockholm än en gång den 22 September .

På Måndag ska jag till Audika. Hörseltest och ev utprovning av nya hörapparater.

På 4 år kan de väl knappast blivit slitna som de första jag fick 2009. de använder jag inte.

Kanske det räcker att ställa in dem. Nu kostar de mig bara 600 SEK. men det är mycket för mig.

så här i slutet av en pensionsutbetalning, innan den nya kommer in 18.9. Får ständigt ta från mitt

SPARKONTO. Ska jag göra set får jag ju aldrig ihop till en buffert. ifall att något skulle gå sönder .

Tänderna t.ex. det är inte billigt gå till tandläkaren det vet alla. Peppar, peppar så har inget hänt än.

I dag skiner solen lite mellan molntapparna. tycker det varit en skaplig sommar och en liten bit in på höstmånaden toppenväder.. Första gången jag är fint solbrun. Men så har jag pinat mig lite extra.

Smort in mig  A-O. klart jag fått en del nya rynkor här och var men inte i ansiktet. 


Ha en fortsatt fin September. 🦋

Kram  

🧡




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar