måndag 8 juli 2013

SIMMA LUGNT ! VI BADAR VÄL ETT TAG TILL....

Gjorde ett försök att lägga till några foton på föregående blogginlägg.
Det funkade inte, tänkte bara tala om att jag fortfarande tycker det är
härligt att vara ute mesta tiden. Så här på kvälls-sidan kan jag ju få
till lite.
Så Du inte tror jag glömt bort någon. Klart jag inte har.

Tror inte det verkar som om jag kommer att resa bort någonstans.
För Prinsens skull får det bli högst ett par timmar, som jag kan och vill
vara borta.
Har väl inte skrivit så ofta på den andra bloggen heller. Men i morse blev
det några bilder .
Bäst att stanna hemma det händer fruktansvärda trafikolyckor utmed
vägarna.

Och förresten vem skulle vattna mina blommor,


5 kommentarer:

  1. Man kan ju göra småturer i närheten också som kan var kul. Det är alltid besvärligt när man har djur. Vi har tack och lov vår dotter och hennes familj i närheten så de passar brevduvorna när vi reser bort. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är inte alltid dom långa resorna man minns utan det är trivseln i det man gör...
    även om man stannar hemma och njuter.
    Hoppas du och prinsen får en fortsatt finfin sommar.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  3. Roligt att hitta hit! Tycker och tänker som du (läste din presentation) - väntar på att bli pensionär och själv får råda över min tid (men jag är bara 51 än...)
    Tills dess får jag läsa andra glada pensionärers bloggar :-D

    SvaraRadera
  4. Trevligt med kortare turer också. Man behöver inte resa långt bort för att få fina upplevelser.
    Ha en fin fortsatt sommar!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag blir hemma också tror jag..jag är hemmakär. Och för mig är semester att vara ledig, inte att resa bort. Dessutom..när man reser bort så är man trött när man kommer hem och då skulle man behöva semester!

    SvaraRadera