onsdag 22 februari 2012

ENERGITJUVAR och ANDRA SYNDABOCKAR



Det kommer en Tid i Livet när Du måste Släppa Allt... Meningslösa Draman...Människor som skapar Dem... Och i stället Omge dig med Människor som får Dig att skratta...☼ Så mycket att du Glömmer det Dåliga...☼ ... Och bara Fokuserar på vad Livet har att Erbjuda....☼ När allt kommer Omkring, Är Livet....För kort för att vara Allt annat än Lycklig..☼ Ta Bort Alla "Energi-Tjuvar".och andra syndabockar som gör livet surt för Dig.....♥♥♥.. ✫¸.•°*”˜˜”*°•✫(⁀‵⁀)´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫(⁀‵⁀)´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫(⁀‵⁀)✫¸.•°*”˜˜”*°•✫(⁀‵⁀





Håll fast vid dem som du har, man vet aldrig vad som händer eller vilken dag som är den sista.! Älska till sista andetaget, håll hårt och berätta varje dag hur mycket du bryr dig! Undvik onödiga gräl och elaka meningar! Dela  gärna detta,  om du älskar människorna du har runt dig ♥♥



























Har fått ihop lite som jag lånat på nätet som alla andra gör.Enklast så.

Snart kanske min hjärna fått näring nog, så det kan bli ett från förr.
Fast jag bra mycket hellre vill se framtiden an.


7 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för titten i min blogg och för kommentaren.
    Först gick jag in i en annan blogg som du har enl din profil men i den hade du inte gjort inlägg sedan aug 2011 - så jag letade vidare och kom hit.

    SvaraRadera
  2. Nalle Puh har många kloka ord att komma med. Ibland behöver man vila upp hjärnan. Var rädd om dig. Kram

    SvaraRadera
  3. ja nalle phu har mkt att lära oss...söt är han också..kram till dig..

    SvaraRadera
  4. Så många kloka ord du har hittat på nätet..
    och Nalle Phu är ju en mästare på att lära oss
    en hel del.
    Igår kom Lille John å hälsade på.
    Han har hunnit bli 6 månader nu och söt som socker.

    Ha en finfin kväll, tjingelingen.

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Energitjuvar ska man försöka undvika
    och givetvis inte heller vara en själv.
    Önskar dig en riktigt skön helg!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Det var många kloka ord som du hittat ute på nätet. Nalle Puh är nog den klokaste av oss alla.
    Svar: Nej, jag har ingen aning om vilka det var som satte sig och drack sitt kaffe i min bild. Vi var i Sigtuna på semester och känner inte en själ där. :)

    SvaraRadera