torsdag 12 januari 2012

Björn Skifs - 60-talsmedley

6 kommentarer:

  1. Så kul att du fått en award, den är du värd.
    Hoppas att det nya året har börjat bra för dig.
    Här knatar dagarna på och jag är mest liggandes med min pissiga rygg just nu...
    om jag inte ligger uppåned i min hängbänk..
    eller ligger på spikmattan.
    Ute är det mörkt och kymigt...
    ljuset räcker in te riktigt till för att fotografera i...
    men vi går ju mot en ljusare tid tackålov.

    Ha d gott hälsningar Rantamor.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Björn Skifs. Har sett honom ett par gånger när han uppträtt i Helsingborg. Kram

    SvaraRadera
  3. Wooow, vilken karl det där är...Har gillat honom sen jag knappt var torr bakom öronen...
    Grattis till awarden!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Du har prickat in min barndom! Både ABBA och Björn Skifs...
    Som en ung flicka på 6-7 år var jag hejdlöst förälskad i Björn Skifs. Berättade det för mamma som sa att han var nästan lika gammal som pappa. Jag blev helt chockad, pappa var ju jääääättegammal! (Knappt 35)
    Det var samma sommar som mamma förklarade att man inte kunde gå på molnen. Det var en tuff sommar! ;-D

    SvaraRadera
  5. Han är riktigt bra, önskar att jag fick chansen att se honom live nån gång. Det skulle nog vara en riktig höjdare.
    Grattis till awarden och ha en fin söndag.

    SvaraRadera
  6. Älskar Björn Skifs... helt fantastisk artist!

    Svar: Så här hänger det ihop, Mr X dök upp via dejtingsidan som jag testade och honom träffade jag också vilket var riktigt lyckat.... men, på betydligt närmare håll (på mitt jobb) dök sedan drömmannen upp... väldigt oväntat men trevligt.

    Mr Big är en karaktär i tv-serien "Sex and the City" och honom har jag inte träffat...haha.

    SvaraRadera