tisdag 31 januari 2012

Beautiful underwater life

10 kommentarer:

  1. Nog för jag gjort många resor men aldrig under vatten-nivån.

    Bara förkylningen lagt sig lite skriver jag någonting.

    Så håll ut det kommer mera......

    SvaraRadera
  2. Vackert... avkopplande... skönt...

    Hoppas du slipper din förkylning snabbt nu!
    Jag varit i jobb nu i två dagar och börjar känna mig helt ok.

    Sköt om dig bra.
    Stickasockor och mycket varm saft!

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. dricker mycket teer med honung.
      men kaffe slinker ner också.

      Skulle ta fem dagar innan den släppt greppet,
      bara tredje dagen.
      klådan är hemsk och hostan samt nysningarna.

      Radera
  3. Tack tack för en underbar ljud/bild film!!! Vilken njutning för själen!
    Tack snälla du!
    Krya på Dig nu och var rädd om Dig!
    Varm kram från mig.

    SvaraRadera
  4. Du får krya på dig. Drick nåt varmt och bara vila. Kram

    SvaraRadera
  5. Oj...där skulle jag gärna simma runt också!! Fast bara med fredliga "kompisar" då förstås..
    kram

    SvaraRadera
  6. Fisken som sträcker ut sin mun en halv meter är helt otrolig. Det är verkligen en annan värld under ytan, vilka färger och former det finns.

    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  7. Hoppas du kunnat kurera dig!
    Filmen var underbar och en gång när det begav sig höll vi på och simmade bland såna vackra fiskar och allt vad det var, och att hänga på dom stora mantarockorna var en bonus. Men så är det inte nu, men det var underbart att få se filmen!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Så vackert. Tänk om man kunde vara där nere och njuta på riktigt. :)

    SvaraRadera