lördag 5 november 2011

I Can't Say Goodbye To You

6 kommentarer:

  1. Detta var en UNDERBAR melodi...den ska jag lyssna mer på!! Tack!!
    Ha en fortsatt fin helg
    Kram Inga

    SvaraRadera
  2. Vackert på alla sätt!
    Ha en skön kväll!
    kram

    SvaraRadera
  3. Vackert!!
    sen skrev du lite undrade om violerna kanske klarar sej ute i vinter. I kruka är det nog lite svårt, men annars tror jag nog att de brukar göra det. Krasse däremot tror jag är en säsongsblomma, så där blir det nog lite svårare!! För mej behöver det inte bli kallare än så här över vintern heller...*skrattar* jag nöjer mej med så lite!!
    Ha en skön lördagskväll!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. jättefin!va snyggt du har fixat till här i bloggen, må gott

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker låt :)

    Svar: Jo det är de stegen som jag går på en dag :) Vad heter hennes blogg? Hon som heter som vi :) Klart det finns fler M-L, men det är inte så vanligt namn tycker jag, vi är unika :D Kram

    SvaraRadera
  6. Detta var faktiskt en riktigt sagolikt skön låt.Gillar accenten hon sjunger med.
    Ska lyssna på de andra också.

    Ibland har man tur få tag på något riktigt vackert som alla tycker om.

    SvaraRadera