torsdag 28 oktober 2010

SKUMT OCH RÖKIGT

Detta har inte med mörker att göra.Utan skumma personer som skickar skumma mail.Fick ett  mail, där dom gillade min fashionblog.Det tog jag bort.Jag har väl inte haft med det i min blogg.Vet jag skrev om mina afton klänningar, kläderna i väskan som var mögliga. Vad har det med fashion att göra.? Det raderade jag, klickade på att jag inte ville ha fler mail från den personen eller företaget.
                                                                             xxxx                                                                                
Vem som helst kan ju läsa min och alla andras bloggar med för den delen. Så det gäller att vara uppmärksam
och kolla noggrannt allt skumt.Skulle jag ha fel i detta så hör de väl av sig igen.Men jag vill absolut inte visa upp några kläder för någon. Med det omfånget jag skaffat mig sedan jag slutade röka, för i den vevan blev jag lätt deprimerad och tröståt bakelser  en längre tid samt mycket godis också.Det var ju en "kompis" jag gjorde mig av med.En farlig sådan.Nu är jag befriad.Från nikotinslaven. Rökhostan består.Varje morgon samma visa.Och värre blir det när jag går in till 41:an. Där är så inrökt så jag får andnöd. Måste använda inhalaton innan jag går dit in.
Måste be att få vädra lite varje dag.För annars får jag sluta gå dit för min hälsas skull.Och då blir det ingen som mockar i Kaspers låda. Kasper är katten, som blev kvar när resterande av kattfamiljen hämtades för bättre omsorg än de fick där.

5 kommentarer:

  1. Heja dig som slutat röka!

    Maidi

    SvaraRadera
  2. Morning! Skulle behöva ha lite av din karaktär vi också...försöker åtminstone dra ner på antalet giftpinnar...och humöret är därefter, fniss!
    Läser att du haft strömavbrott...har också tänkt många gånger på det där med stormkök, men vi får väl ta utegrillen...fniss!
    Tack för erbjudandet om jackan! Men försök du sälja den till nån i din omgivning...blir lite krångligt när det är så många mil emellan...
    Kramen!
    Ragnvi

    SvaraRadera
  3. Jag får också en massa konstiga mail från alla möjliga bolag.Hur de finner mig har jag ingen aning om.Men en sak har jag lärt mig.Gör aldrig undersökningar via nätet.Vipps,så har man 100 olika konstiga erbjudanden i sin emailbox.

    SvaraRadera
  4. Jag brukar också konstiga mail ibland.

    SvaraRadera
  5. Jag får bara spam-mail om potensmedel och det har jag inget större behov av!

    Och så menade jag förstås inte att få dig att gråta av mitt inlägg - tänk så många boxerälskare det finns i bloggvärlden! Imorgon åker vår lånehund hem igen, nu när hon äntligen anpassat sig så att hon äter ordentligt...

    SvaraRadera