tisdag 29 juni 2010

LÅNAT

Det blir ett inslag till idag.Kan alltid krafsa ner några rader om nästan vad som helst. Jo, jag satt här och "lekte" hur 17 jag skulle kunna få in bilder på min blogg. Inte från min egen mobil- blogg som jag hade hoppats. Nej det funkade inte.Men från Picasa webbalbum, via google gick det hur bra som helst, så jag får väl göra så,låna därifrån tills jag lärt mig hur jag gör.

Idag tog jag till mig, en ny vän på Facebook, hon hade kommenterat det jag skrev om på God gärning.Att jag samtalat med två äldre damer, vilket jag också gjorde och skrev om här på bloggen.Den ena damen 78 år hade en hatt för att inte hjärnan skulle koka sa hon.Hon hade som liten råkat ut för en hjärnskada och tålde inte solen. Den andra damen 86 år och jag 67 år, vi sa, att nu borde vi ju vara förståndiga, och använda det vi också. Jag har en hatt den ligger på hyllan hemma i hallen. Den köpte jag på Lindex förra sommaren, för att ha på mig.Men när jag klädde ut mig till påsk-häxa då använde jag den, tillsammans med den syntetiska svarta peruken. Hu så hemsk jag såg ut.Bu !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar