fredag 14 maj 2010

Nattliga besvär........

Det sägs att vi föds på natten, dör på natten.Trodde vi skulle sova på natten,om man inte har nattjobb. Mina nätter är som ett "jobb" nästan, har inte sovit en enda natt utan att vakna flera gånger om, dels för mina abstinensbesvär, och mina sendrag, mina toalettbesök. Abstinensen beror på att jag slutade röka 3 September 2008. Att det fanns så mycket gifter kvar i kroppen, kan man inte tro.Läkare jag talat med säger att jag kan ha besvär ända upp till 10 år.

Köpte mig ett sommartäcke.Trodde det skulle hjälpa ! Nä, jag svettas ändå. Svalt är det i rummet.Använder inte nattlinne el.liknande sover bara i Evadräkten. Med påslakan och sommartäcke. Svetten sipprar från pannan och neråt. Hur ska det bli i sommar när det är 34 grader i skuggan, dygnet runt. Ja,ja den natten den sorgen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar