lördag 31 oktober 2015

ALLHELGONAHELGEN-- HALLOWEEN

Trevlig helg till alla som poppar in till mig förra var ingen,  lika som med Bingolotto ingen vinst på 8 Söndagar,

Tyckte ändå jag kan ödsla bort 50 kr i veckan på nöje, det får man ingen biobiljett för,och krogbesök
ska vi inte bara tala om hur dyrt det är.

Köpte en burk godis för 34.90 samt en nätpåse chokladpengar med Halloween pumpor, spindlar katt o.
andra figurer på, ifall att det kommer någon av grannbarnen.
Det har varit Kulturlovsvecka här i Södertälje, så de flesta har varit bortresta..
Sparar till nästa helg, då är de säkert sugna. I annat fall slinker det lätt ner i min mun, är nog en
riktig godis-galen 72 åring. Speciellt gelé o.lakrits , kollar först så att de inte är tillverkade av kreatur.
Men även de duger, blir pigg av dem tror det innehåller protein.




Har lagat lax i ugn samt några rullader men en sparrisknopp inuti
Det blir jag väl less på om det blir middagsmat hela helgen.

Om jag vetat, skulle jag skickat efter servetter , men de får väl bli till nästa år.



 
Hej till en annan gång !    
'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar