söndag 14 maj 2017

VÄRMEN DRÖJER

Och tur är det för jag som knappt kan gå, än mindre visa svullna benen i shorts

Pillret jag fick för Raynauds och mitt höga blodtryck gjorde att mina ben och fötter svullnade.

I 9 dagar innan jag kunde ta mig ut och gå till Dr. Ali igen för en ny giftpastill. Lasix  vattendrivande ,
Benen börjar återfå sin naturliga form men inte vristerna och fötterna. Även det ska dra ner mitt lite för höga blodtryck. 140/80

Nu i Torsdags 11 Maj. kunde jag ta mig dit. Så måste jag ju gå ända till Maxi för att få nya medicinen. Bara på dessa få dagar så har fingrarna svullnat och är så där blålila ömma iskalla och vita. 

Googlade på att Q10 skulle vara bra för mig, men det ville Dr. Ali inte skriva ut. Har man inte tagit medicin på 50 år så är det väl inte underligt att jag blir drabbad av dessa fruktansvärda biverkningar.

Inte ens när jag väntade barn hade jag så här. Som så många andra hade.

Nu är det bara att se tiden an. Och hoppas på bättring.

Vet att det finns de som har det mycket värre.


Tyvärr går det inte att publicera några bilder.

Alltid är det något fel. 
Ha en fin fortsättning på Maj månad.
7Kram Mi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar