torsdag 17 december 2015

SNART JUL IGEN

Hej hopp tralalala la

Borde vara glad

Jo lite är jag det, för vi har ingen SNÖ

Idag regn.

Prinzen gillar det inte, att bli blöt i pälsen

Jag bryr mig inte, fäller upp huvan och lufsar iväg
Tänkte ta sprutan i dag mot flunsan

Med min nya "mobil" Leo så har det inte inkommet några nya bilder,

Kan alltså inte föra in något nytt.

Säkerhetskopieringen funkar tydligen inte fast WiFi är på

Tappat lust och tid för bloggandet, har ju Instagram, Facebook, Google+
Sitter bara en liten stund och kopierar och klistrar in  på Fb o.G+
sen slår jag igen locket och pratar med Prinzen.

Han kan ju inte ha för roligt, bara sitta därute och stirra på
det lilla och samma dag efter dag.

Vill bara önska all lycka och
 en härlig JUL med allt som tillhör.


 


Kram Mi

2 kommentarer: