måndag 31 mars 2014

STELBENT

Igen. Har integrerade TagIT VitaePro in bh Lange trodde DET var Åtta Dagar bara, män DET AR Nog fler. För I Söndags Närs JAG skulle kliva ur Sången Kande JAG ETT Motstånd SOM OM Nagot Höll Emot Nämnden för varje STEG JAG tills.
Visst städade JAG ett par Timmar, män DET HAR JAG gjort förut. Inte Fick JAG ONT OCH blev stel efter DET.

Köpte Forra Veckan en tablett för OSS över 65 + VITAL OPTIMIX, VITAMINER OCH Mineraler Nämnden för ETT-
hälsosamt Åldrande Med extra tillskott AV-Q10. Trodde i min enfald håla skulle kunna ersätta VitaePron.

Ringde till Dennis efter JAG inst Hem till gården för att-hora HUR Han Madde OCH OM Han behövde fa hem
Nagot Fran Affären. Nej HAR Allt, män under samtalets Gång HADE JAG Fatt ihop flera varor Han ville ha.
Berättade om-min stelhet, han sa Kommer Du hit, Kan Du FÃ en fråga, HAR en över.

Klart JAG efter.!

Dennis Låg i Soffan Närs JAG kom. Han harmoni tacklat AV-meren OCHj meren orkar knappt sitta uppe.
Undra In DET Han Ater Nämnden dåligt OCHj MEST sötsaker.

HADE INGET Atit, värmde en portion mat, diskade OCH vi pratade lite.
Klart ATT Dennis INGEN ork HAR OM Han integrerade äter.Inte Hungrig Säger Han. Varje förmiddag brukar hante
brygga kaffe OCH Ata "sötebröd". OCH en macka Med leverpastej-

Undrar OMs hante Atit Nagot ÖVER Helgen, tre tallrikar Två Djupa och EN platt .. Frågade harmoni Du Atit Kram,
nej Gulaschsoppa. DET köpte JAG Två burkar IDAG.

Kändes Skönt ATT JAG för Iväg dels Nämnden för min, män aven för Dennis Väl OCH ve. Lite sopor tills JAG Med ut.

"DET var In håla Tiden dÅ de benlösa fjädrade OCHj de fingerlösa spelte In gitarr SÅ DET Klang.
De blinda sago In OCHj de DOVA Hörde dÅ ..... OSV "



Minns attR min Mormor Sjong OCHj spelade gitarr, This Närs JAG var liten.

Kyliga morgnar OCHj Kvällar nu stundar Aprilvädret! Kan BLI varma Dagar Eller omvänt.

Som tur Ar GÅR VI MOT ljusare Tider ...

Google säkerthetskopiering Har Slutat SÅ nu HAR JAG Inga BILDER ATT Hamta 28 Mars överförde JAG
själv till Google+.

Må SÅ gott Alla SOM tilltar i

Kram






5 kommentarer:

  1. Inte lätt att bli gammal och orkeslös, men dit kommer vi nog alla en dag,
    ja alla vi som lever så länge så vi hinner bli gamla.
    Så bra att han har någon som kommer och bryr sig om honom,
    hoppas bara att han uppskattar det också.
    Nu måste du bara få ordning på dina stela ben också.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här dagen då. nu tar jag VitaePro igen sedan ett halvår tillbaka, de är för dyra för mig,,funderar på om jag ska sluta med dom, kanske bara räcker att ta OMEGA 3 sällan några fiskar är stela i livet. Kram

      Radera
  2. Du är allt bra snäll, Mi...vilken tur han har, som har dig, kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror det, han säger till andra, att han inte skulle klarat sig utan min hjälp, till slut så fick jag en platt-teve 2.950 kr. för jag såg inte alla numren på Bingolotto. Han ville inte betala mig ,för jag köpte bara kläder hade han sagt till vår gemensamma dotter.
      Kram

      Radera
  3. Vilken tur han har Dennis som har dig ändå.. Bra att du fick mera Vitapro så stelheten försvinner.

    Kram Maidi

    SvaraRadera